Translate

Search This Blog

Friday 23 May 2014

LET OP: JURIDISCHE AFDELING (Kate's Writings Translated - 'The Trannies')

  Aan wie het van belang is:

 
* Let op: ik, de levende persoon, ben me er volledig van bewust dat elke / alle claims inzake een NAAM in
eigendom van de KROON-STAAT/CORPORATIE, in feite een erkenning van FRAUDE is betreffende
valse identificatie en dat er een (halsmisdaad) strafbaar feit word gepleegd ,
 
1. Aangezien U, de zender, iets via de post heeft verzonden onder de wet en in volstrekte AANNAME/VERMOEDEN dat ik, de levende persoon, iets te maken zou hebben met de GEREGIST REERDE NAAM, onder KROON - STAAT/COORPERATIE COPYRIGHT bij geboorte in feite mij medeplichtig maakt aan FRAUDE, dat ik zou moeten accepteren;
 
2. Elke / Alle dingen / items gepost zijn in feite CONTRACTEN aangezien AANVAARDING/ACCEPTATIE op basis van AANNAME/VERMOEDEN (assumption and presumption, vanwege een UPU / VATICAANSTAD, STAAT POSTCODE ADRES / OPEN BRIEVENBUS betrokken bij en verbonden aan de KROON - STAAT/COORPERATIE NAAM en daarvan eigendom is en dus niet van mij is/mijn EIGENDOM niet is maar waar er de INTENTIE is mij te verlokken te committeren tot SLAVERNIJ. De zender laat hierbij blijken de IN TENTIE te hebb en FRAUDULEUZE VOEGING (joinder) te plegen, waarvoor jij volledig aansprakelijk bent in jouw huidige STATUS van SLAAF;
 
3. Jij, de AFZENDER bent in feite, handelend vanuit FRAUDE op grond van een NAAM / TITEL / OFFICE iemand aan het VERPERSOONLIJKEN (valsheid van persoon) en bent betrokken bij het verlokken tot het plegen van FRAUDE, met “vuile handen” waar handelen ter goeder trouw voorheen/ voortaan direct verwijderbaar, jezelf strafrechtelijk aansprakelijk en schuldig gemaakt aan de INTENTIE, bewust of onbewust ;
 
4. Verdere voortzetting van jouw pogingen om VOEGING (joinder) te bewerkstelligen via misleidende maatregelen, bewust of onbewust bewijzen opzet om dit te doen terwijl de rechtmatige eigenaar van een / alle JURIDISCHE NAAM (EN), namelijk de KROON - CORPORATIE - STAAT Nederland/ TEMPLE BAR in deze de rechtmatige eigenaar van alle/elke aansprakelijkheid voor alle/elke geregistreerde CORPORATIE / RECHTSPERSONEN enz. et al.;
 
5. Elke / alle bevordering / nastreven van LEGALE VOEGING (joinder) / de verleiding tot SLAVERNIJ / VALSHEID IN PERSOON te bewerkstelligen via e-mail fraude, zal beoordeeld worden als FRAUDULEUZE INTENTIE; terwijl en omdat de naam die je zoekt een fictief CORPORATE RECHTSPERSOON en EIGENDOM is van DE KROON - CORPORATIE onder COPYRIGHT;
 
6. Elke / alle pogingen / van gebruik van auteursrechtelijk beschermde, intellectuele eigendom is in feite, een
MISDAAD en een strafrechtelijke INBREUK OP HET AUTEURSRECHT tegen de wettelijke eigenaars van een / alle voornoemde aannames / vermoedens van frauduleus NAAM gebruik opgeëist door jou / of uitgelokt via een ander.
 
NB! Neem contact op met de rechtmatige eigenaar van deze BEDRIJFSSCHULD want alleen deze is gelast met de AANSPRAKELIJKHEID en de eventuele / alle wettelijke regelingen en accounts waarvan je ten onrechte denkt dat ze van mij, Ik, de levende persoon zijn. De oorspronkelijke be doeling om verhuld te misleiden be hoort uitsluitend tot KROON - CORPORATIE, ’s GRAVENHAGE, staat TEMPEL  B.A.R. BURGEMEESTER toe
.
Een mooie dag verder!
 
Ik, die niet genoemd zal worden



source:

Kate's Writings Translated – 'The Trannies'

 

 

No comments:

Post a Comment